Թրամփը Ռուսաստանի հետ վերջնագրի խաղ է խաղում. 50 օ՞ր, թե՞ 10՝ սոցիալական ցանցերում գրել է ՌԴ Անվտանգության խորհրդի փոխնախագահ Դմիտրի Մեդվեդևը։ «Նա պետք է հիշի երկու բան. 1. Ռուսաստանը Իսրայել կամ նույնիսկ Իրան չէ։ 2. Յուրաքանչյուր նոր վերջնագիր սպառնալիք է և քայլ դեպի պատերազմ։ Ոչ թե Ռուսաստանի և ՈՒկրաինայի միջև, այլ՝ իր սեփական երկրի հետ»,- սպառնացել է Մեդվեդևը:               
 
  • «Շատերը պարային գիտելիքներ տալու պատասխանատու գործը վերածում են խաղ ու պարի»

    «Շատերը պարային գիտելիքներ տալու պատասխանատու գործը վերածում են խաղ ու պարի»

    25.02.2016| 11:10
    «Քալաշյան» պարի դպրոցը նոր մասնաճյուղ ունի: Քալաշյան ամուսինների հիմնած պարային դպրոցում սովորեցնում են պարային հմտություններ և պատրաստում ապագա պարողների` բավական լուրջ բազայով:
  • Անդրադառնալով վիպասան Ալիս Հովհաննիսյանին

    Անդրադառնալով վիպասան Ալիս Հովհաննիսյանին

    24.02.2016| 22:30
    Այս վեպը, որ առայժմ վերջինն է գրողի ստեղծագործական պահոցում, պատմական անցյալի ու մերօրյա իրականության յուրօրինակ խաչաձևումների գրական համադրում է, որում իրական ու երևակայական հերոսները մեզ ներքաշում են մեր ժամանակի անհանգստությունների խճճված լաբիրինթոսի մեջ` դրա ծայրը հասցնելով մինչև Անիի թագավորության ոչ պակաս անհանգիստ ժամանակշրջան:
  • Դեպի «բաց» աշխարհ նետվող նրա կերպարները կորցնում են լեզու, երկիր և ինքնություն, ընտրում են «ոչինչ»-ը

    Դեպի «բաց» աշխարհ նետվող նրա կերպարները կորցնում են լեզու, երկիր և ինքնություն, ընտրում են «ոչինչ»-ը

    24.02.2016| 14:00
    «Զանգակ» հրատարակչությունն առաջին անգամ «Աշխարհը հայերենով» մատենաշարով հայ ընթերցողին է ներկայացնում Ինգեբորգ Բախմանի «Զիմուլտան» ժողովածուն՝ Գայանե Գինոյանի թարգմանությամբ:
  • ՈՒմբերտո Էկո. Մարդիկ շատ արագ հոգնում են պարզ իրողություններից

    ՈՒմբերտո Էկո. Մարդիկ շատ արագ հոգնում են պարզ իրողություններից

    23.02.2016| 14:25
    ՈՒմբերտո Էկոն սիրում էր ասել, որ գրելն իր ժամանակավոր աշխատանքն է՝ «Ես փիլիսոփա եմ, պատմվածքներ գրում եմ միայն հանգստյան օրերին»: Նրա վեպերը իրադարձություն էին ընթերցողների համար:
  • «Անգամ ամենից ֆանտաստիկ գեղարվեստական ենթադրության հիմքում փաստագրությունն է»

    «Անգամ ամենից ֆանտաստիկ գեղարվեստական ենթադրության հիմքում փաստագրությունն է»

    23.02.2016| 10:09
    Ռազմական փորձագետ, գրող ՍՈՒՐԵՆ ՍԱՐՈՒՄՅԱՆԻ «Աբու Բաքր ալ-Բաղդադին` Շամի խալիֆը» վեպը շարունակություն է ունենալու: Այս մասին «Իրատեսին» տեղեկացրեց Սուրեն Սարումյանը: Արցախցի գրողի՝ 2015-ի դեկտեմբերին լույս տեսած գիրքը մեծ արձագանք է գտել գրական շրջանակներում, գրավել ընթերցողի ուշադրությունը:
  • «Գրականությունը «շրջափակված» է արվեստի բոլոր թևերով»

    «Գրականությունը «շրջափակված» է արվեստի բոլոր թևերով»

    22.02.2016| 22:27
    «Երեկ ֆեյսբուքյան «Գրականություն» խմբի անդամները նշեցին գրական էջի երկուամյակը՝ էջի ընթերցողների, ճանաչված գրողների ու արվեստագետների հետ: Մեր զրուցակիցը գրականագետ-գրաքննադատ, խմբի հիմնադիր ԱՆԻ ՓԱՇԱՅԱՆՆ է:
  • Մայրաքաղաքի դպրոցականները շնորհավորել են մայրենիի օրը

    Մայրաքաղաքի դպրոցականները շնորհավորել են մայրենիի օրը

    22.02.2016| 15:33
    Երևանի քաղաքապետարանի աշխատակազմի հանրակրթության վարչության նախաձեռնությամբ Հովհաննես Իսակովի անվան թիվ 132 դպրոցում անցկացվել է Մայրենի լեզվի միջազգային օրվան նվիրված «Ձոն մայրենիին» խորագրով միջոցառում, որով, ըստ էության, նաև ամփոփվել է «Մայրենին սրբորեն պահպանող մայրերի» ամենամյա մրցույթը:
  • Կյանքից հեռացել է ՈՒմբերտո Էկոն

    Կյանքից հեռացել է ՈՒմբերտո Էկոն

    20.02.2016| 12:52
    ՈՒթսունչորս տարեկանում կյանքից հեռացել է իտալացի գրող և փիլիսոփա ՈՒմբերտո Էկոն: Տեղեկացնում է lenta.ru-ն: Այլ մանրամասներ դեռևս հայտնի չեն:
  • «Վերջին բնակիչը» ֆիլմի երաժշտության ձայնագրությունը կիրականացվի առաջիկայում

    «Վերջին բնակիչը» ֆիլմի երաժշտության ձայնագրությունը կիրականացվի առաջիկայում

    19.02.2016| 12:17
    Ջիվան Ավետիսյանի «Վերջին բնակիչը» ֆիլմի երաժշտության ձայնագրությունն իրականացվելու է փետրվարի 19-ին և 20-ին` ժամը 10։00-ին, «Արամ Խաչատրյան» համերգասրահում:
  • «Փրկության բանալին»

    «Փրկության բանալին»

    19.02.2016| 09:45
    2012-ին Լոս Անջելեսում լույս է տեսել պարականոն մի վեպ «Փրկության բանալին» խորագրով։ Հրատարակչության հանձնարարականում ասվում է, որ «այս վեպը կառուցված է իրական-պատմական և գրական-գեղարվեստական իրադարձությունների հիմքի վրա» և ներկայացնում է «արդի քաղաքակրթությանը հուզող ամենահրատապ հարցը. կործանվո՞ւմ է արդյոք աշխարհը և մի՞թե չկա փրկություն»։